O nás

Naše cestovka je nová, respektive „staronová“

Staronová ? … Ano, přesně před 40 lety v roce 1973 byla násilně ukončena činnost úspěšně se rozvíjející mladé, na svoji dobu velmi inovativní a pružné cestovky. Tato cestovka byla provozovaná třemi velmi energickými a flexibilními mladíky. Již po necelých dvou letech existence dosahovala cestovka svým kreativním přístupem a inovativními akcemi značné úspěšnosti a tak musela být likvidována. Dnes se tedy po 40 letech obnovuje činnost založením nové a věříme, že úspěšné a kreativní cestovky.

Předpokladem pro úspěšnou činnost nové cestovky je spojení jednoho z původních zakladatelů s mladými spolupracovníky. Propojením bohatých profesních a životních zkušeností s mládím a energií kreativních i interaktivních spolupracovníků vám tato cestovka bude moci nabídnou skutečně nevšední zážitky při vašich cestách za poznáním. Též si užijete relaxaci i aktivní odpočinek a mnoho dalších zážitků, a to vše za velmi přátelské ceny. Těchto velmi příznivých cen i při dodržení vysoké kvality a originality našich akcí dosáhneme díky možnostem vycházejícím z exkluzivity smluvních vztahů s našimi místními a zahraničními partnery. Pro vytváření cenově zajímavých nabídek využijeme i skvělého marketingu dle mezinárodního know-how, včetně maximálního omezení administrativy. Z uvedeného tedy logicky vyplývá kontakt s vámi většinou výhradně přes webové stránky a e-maily nebo i téměř naše nulové výdaje za reklamu, neboť nejlepší reklamou budete Vy – spokojení zákazníci. Naše akce budeme postupně vytvářet nejen pro různé věkové kategorie, rodiny s dětmi, studenty, seniory, ale také pro různé zájmové, oborové nebo i pro výrazně znevýhodněné skupiny obyvatel. Pro nezadané máme připravené zajímavé a netradiční seznamovací akce – viz druhy akcí. Jako naši vážení klienti získáte různé bonusy a prémie. Například u většiny našich akcí obdrží účastníci zajímavé originální dárky a děti většinou i občerstvení - nápoj či svačinku nebo ovoce apod., a to jako pozornost od našich smluvních partnerů v navštívené lokalitě/destinaci. Též jsme pro vás vytvořili speciální věrnostní program s mnoha originálními bonusy, např. i velmi výhodné klubové ceny – viz novinky.

 Vzhledem k tomu, že se ztotožňujeme s principy ochrany životního prostředí, chceme k tomu přispět alespoň tím, že pokud to provozně-organizační zajištění našich akcí umožní, budeme dopravu řešit především využíváním již stávající funkční pravidelné veřejné dopravy, a to přednostně kvalitní a spolehlivou železniční dopravou, případně pravidelnými autobusovými a jinými linkami, které budou splňovat vysoké nároky na kvalitu a bezpečnost. Navíc např. u vlakové přepravy můžeme s využitím různých akčních nabídek pro skupinovou přepravu uplatnit výhody umožňujících vám nabídnout snížené ceny pro děti, studenty, školy, seniory apod. Tak jako první CA v České republice vám můžeme u všech akcí vč. jednodenních nabídnout tyto zvýhodněné ceny.

Přestože máme pro vás připravené různé zajímavé akce a mnoho dalších ještě připravíme, tak uvítáme i vaše podněty a nápady neboť chceme být nejen kreativní a inovativní, ale též interaktivní cestovkou. Rádi bychom plnili také VAŠE SNY !!!

Přihlášky, objednávky a platby

Při první účasti na vybrané akci získává každý účastník – nový klient od nás jako dárek na uvítanou jimi vybranou akci za základní klubovou cenu. Tento bonus platí pro akce konané do 31. 12. 2013.

Pro uplatnění výhodných klubových cen pro další účasti na našich akcích je nutné se registrovat do věrnostního programu CA – do Klubu cestovatelů. Registrace je bezplatná a jednoduchá – více viz novinky.

  1. Účast na Vámi vybrané akci přihlásíte mailem nebo přes odpovědní formulář, a to s uvedením názvu akce a datem konání, jménem a příjmením svým a ostatních Vašich spolucestujících, datem narození každého účastníka, kontaktním spojením na Vás e-mail, (event. mobilní telefon) a též uplatňovaným zařazením dle cen. kategorií.
  2. Od nás následně obdržíte mailem potvrzení rezervace na akci za předpokladu, že bude ve vámi vybrané akci a termínu volná kapacita, případně budete zařazeni mezi náhradníky. V mailu Vám zároveň uvedeme nezbytné údaje pro provedení plateb, příp. doplníme potřebné dodatečné informace k akci či odpovíme na vaše dotazy.
  3. Po připsání vaší platby na náš účet nebo po hotovostní platbě vám zašleme mailem voucher, kterým se prokážete při prezentaci na srazu účastníků. Výjimečně z organizačních nebo provozních důvodů vám může být místo voucherů mailem nebo SMS zprávou doručen orig. kód, kterým se též můžete prokázat při prezentaci.
  4. Není-li u jednotlivých akcí uvedeno jinak, platí, že v ceně není zahrnuto cestovní pojištění, které však důrazně doporučujeme všem našim klientům. Pro vyhledání a porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven můžete využít např. oficiální srovnávací web.

Informace k platbám: Pro operativní řešení vašich plateb či expresní platby a platby na naše promo akce jsme zřídili inkasní místo s provozní dobou denně (po-ne) od 8:00 do 19:00 hodin v provozovně Levných potravin - VEVERKA, Plzeňská 40, Praha 5 - Smíchov (tram. zastávka Bertramka - linky 4, 9, 10, 16 (jedna zastávka od Anděla směr Motol/Řepy; 100 metrů zpět k Andělu). Inkasní místo neposkytuje informace!

Platby na účet: Pro zvýhodnění našich klientů jsme firemní účet založili u bankovní instituce LBBW BANK CZ, a. s., kde při vkladu na účet v hotovosti neplatíte žádné poplatky - pobočky doporučené pro vklad v hotovosti (ostatní pobočky mají omezenou provozní dobu):

  • Václavské náměstí 40, Praha 1 (provozní doba: po – pá 8:00 – 18:00),
  • Plzeňská 5b, Praha 5 (Anděl; provozní doba: po – pá 9:00 - 18,00).

Číslo našeho účtu: 514 276 0008/4000 pro platby v Kč, 514 276 0016/4000 pro platby v EUR.